loading...
دنیای بازی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
راهنمای گام به گام بازی MAD MAX قسمت اول : Feral Man 0 147 emadalizadeh
آموزش ثبت نام در انجمن 0 86 emadalizadeh
تاپیک دانلود انیمیشن های سینمایی و کوتاه 0 149 emadalizadeh
رتبه دنیای بازی در الکسا 16 618 emadalizadeh
تریلر جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Syndicate منتشر شد 0 123 emadalizadeh
رونمایی از جلد نخستین مجله الکترونیکی دنیای بازی 0 83 emadalizadeh
سیستم مورد نیاز بازی PES 2016 0 79 emadalizadeh
سیستم مورد نیاز بازی gta v 0 89 emadalizadeh
“۳” های بی پایان کوجیما! آیا او به فصل سوم The Phantom Pain اشاره دارد؟ 0 82 emadalizadeh
اطلاعات جدید درباره ی بازیResident Evil Umbrella Corps منتشر شد 0 84 emadalizadeh
تغییر نام کاربری 0 80 admin
تصاویر بروز از قطعات و لوازم pc 6 237 admin
قوانین انجمن 0 110 residentevils
راهنمای قدم به قدم رزیدنت اویل 6 کمپین جیک 0 147 emadalizadeh
انلود بازی Batman Arkham Knight برای PC 2 190 emadalizadeh
تاریخچه کمپانی کپکام 0 125 residentevils
تاریخچه کمپانی الکترونیک آرتز 0 86 residentevils
تریلر بازی آنچارتد4 0 207 residentevils
راهنمای قدم به قدم بازی خدای جنگ2 0 109 residentevils
دانلود بازی Lords of Fallen برای PC 0 93 emadalizadeh
عماد علیزاده بازدید : 110 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

حتما انتظار دارید تا در ابتدای مقاله، مقدمه ای از E3 2015 و حرف های کلیشه ای را بخوانید! اما راستش را بخواهید خودمان نیز از حرف های تکراری خسته شده ایم! هدف مقاله مشخص است. قرار است بدون توجه به سلیقه شخصی یا سلیقه جمع که به درست یا غلط شکل گرفته است، کنفرانسی را موشکافی و بررسی کنیم و ببینیم که یوبیسافت در E3 2015 چگونه عمل کرد؟ آیا کنفرانس یوبیسافت عملکرد مثبتی را از خود نشان داد یا نه؟ با ما همراه باشید…

یوبیسافت یک کمپانی بزرگ و نامدار است که همگی با عناوین شاخص آن آشنایی کافی را داریم و نیازی به توضیح اضافی نیست. پیش از E3 امسال، مخاطبان انتظارات زیادی از کنفرانس این کمپانی داشتند و سطح انتظارات بسیار بالا بود. نظریه ها و فرضیات بسیاری پیرامون برنامه های احتمالی این کمپانی شکل گرفت که به بعضی از آنها عمل شد و محقق شدن بعضی دیگر به لیست آرزوهای بازیبازان پیوست. مقدمه چینی کافیست! حال، وقت بررسی کردن موارد مهم است. حال وقت آن است که عملکرد یوبیسافت در E3 2015 را بررسی کنیم.

Aisha Tyler | کلیدی ترین مهره در کنفرانس

کلید یک کنفرانس موفق چیست؟ صرف نظر از هسته اصلی هر کنفرانس که شامل نمایش ها می شود، یکی از عوامل بسیار مهم در هر کنفرانس، به وجد آوردن مخاطبان و همراه کردن آنها با جریان کنفرانس است. یوبیسافت به لطف میزبان کنفرانس خود، از این عامل بهره مند بود و در این زمینه نیز بهترین بود. Aisha Tyler باز هم میزبان ما بود. شخصی که ظاهرا انرژی اش هیچگاه تمام نخواهد شد! او به بهترین نحو ممکن کنفرانس را جلو برد و مخاطبان و حضار را با خود همراه کرد. او در میزبانی یک کمپانی، یکی از بهترین هاست. یوبیسافت نیز به طور حتم از این مسئله آگاه است و به همین دلیل مدتی است که Aisha Tyler میزبانی یوبیسافت را بر عهده دارد. یوبیسافت یک مهره ارزشمند را هیچگاه به راحتی از دست نمیدهد.

For Honor | تداعی شدن گذشته در سبکی تازه

یوبیسافت در کنفرانس امسال خود بدون مقدمه سراغ معرفی عنوانی تازه رفت. ریسکی تقریبا بزرگ که ظاهرا ارزشش را داشت چراکه از این عنوان به شدت از سوی مخاطبان استقبال شد. For Honor عنوانی بود که پس از معرفی آن دغدغه قشر نسبتا عظیمی از بازیبازان رفع شد و آنها امیدوار شدند که یک عنوان با محتوایی که انتظارش را داشتند در راه است. عنوانی که به بازیباز اجازه می دهد در سه نقش سامورایی، شوالیه و وایکینگ بازی کند. اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود. نکته اصلی و مهم در رابطه با این عنوان این است که سازندگان ادعای ظهور یک مکانیزم جدید کرده اند. مکانیزمی که Art of Battle نام گرفت و عملکردی خاص و پیشرفته ای در زمینه مبارزات و گیمپلی این عنوان اعمال می کند. نوآوری جالبی بود که مورد استقبال هم قرار گرفت. به شخصه معرفی این عنوان توسط یوبیسافت آن هم بدون اعلام کردن از قبل را تحسین می کنم. این کار شجاعت و ریسک می طلبید که یوبیسافت آنها را به جان خرید و نتیجه مثبت این کار را هم دید.

Tom Clancy’s The Division | سرنوشت دنیا را به رخ بکش و دیگر هیچ…

تکلیف نمایش این عنوان از پیش هم مشخص شده بود و همگی از حضورش مطلع بودیم. نمایش بسیار عالی بود. مطمئنا این بازی هم مثل نمایشش عالی خواهد شد. نکته اینجاست که نمایش فقط به رخ کشیدن بود! با خواندن این جمله حتما با خود می گویید که مگر هدف از نمایش عناوین چیزی به جز به رخ کشیدن است؟
قبول دارم که هدف اصلی نمایش ها اثبات بزرگی و برتری آنهاست اما بعضی اوقات از دیدن نمایش های پی در پی از یک سری عناوین خسته می شویم؛ حتی اگر عنوان واقعا بزرگ و طلایی باشد. The Division از آن دسته عناوین است که پس از معرفی شدنش، یوبیسافت تقریبا در بیشتر کنفرانس های خود از آن استفاده می کند. اما نکته منفی اینجاست که ماهیت همیشه ثابت است. گروهی که در محیطی برفی قرار داشته و با گروهی دیگر درگیر می شوند و بقا نشان داده می شود. نمایش یک عنوان آن هم در فستیوالی همچون E3 باید به نحوی باشد که حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد. حداقل به نحوی باشد که مخاطب موارد بسیاری را از آن دربافت کند وگرنه تاریخ انتشار یا قدرت گرافیکی و یا مواردی از این قبیل را می توان در قالب یک خبر و چند اسکرین شات نیز منتشر کرد و نیازی به E3 نیست!
در کل نمایش The Division بسیار عالی و چشم نواز بود اما هدف از این نمایش واقعا چه بود؟ آیا به جز به رخ کشیدن قابلیت ها، مورد دیگری هم در نمایش این عنوان نهفته شده بود یا خیر؟ اگر پاسخ منفی است، پس نمایش دادن این عنوان توسط یوبیسافت زیاد هم کار درستی نبوده!

Just Dance 2016 | بیایید دور هم خوش باشم!

تبلیغات برای شناخته شدن هر عنوانی خوب و ضروری است. اما گاهی اوقات شاهد اغراق در تبلیغات هستیم. در کنفرانس یوبیسافت برای معرفی Just Dance 2016، اغراق در تبلیغات را به وضوح دیدیم. Jason Derulo بر روی استیج آمد و اجرای زنده ای را انجام داد. اینگونه تبلیغ کردن از سوی یک کمپانی همچون یوبیسافت کاملا طبیعی است و مواردی این چنینی هم پیش از این از سوی این کمپانی دیده بودیم. اینگونه تبلیغات به چشم می آیند و جالب هستند. همین دو عامل باعث شناخته شدن بازی خواهند شد و این بدین معناست که تبلیغات کار خود را به درستی انجام داده اند و نتیجه مورد نظر حاصل شده است. مسئله اینجاست که آیا عنوانی همانند Just Dance به تبلیغاتی در این سطح احتیاج داشت؟

Rainbow Six: Siege | عظمت گروه ضربت

از این عنوان در کنفرانس یوبیسافت، یک تریلر سینماتیک و یک نمایش زنده را شاهد بودیم. بعضی از عناصر گیم پلی را پیش از این نیز دیده بودیم اما بخش ها و حالت هایی از گیمپلی به چشم خورد که تازه و هیجان انگیز بودند. یوبیسافت در مورد نمایش دادن این عنوان به درستی عمل کرد و یک نمایش به جا و مفیدی را ارائه کرد. مطمئنا این نمایش، به طور متعادلی بازی را هایپ کرد و طرفداران را مشتاق تر از پیش ساخت. مودهایی از قبیل Terrohunt نیز تایید شدند که این مسئله اطلاعاتی که پیش از این در مورد بازی در اختیار داشتیم را کامل تر کرد. در کل نمایش عنوان Rainbow Six: Siege جذاب و پر جزییات بود و اطلاعات زیادی در اختیار همگان قرار داد.

Rainbow-Six-Siege

Assassin’s Creed Syndicate | و باز هم همان داستان همیشگی…

همه ما کاملا در جریان این مسئله هستیم که فرنچایز AC و عنوان AC Syndicate طرفداران خاص خود را دارد که تعدادشان هم بسیار زیاد است. اما این مسئله دلیل نمی شود که به صراحت و بدون جبهه گیری در مورد این بازی صحبت نکنیم. پس توجه به سلایق را همین الان کنار میگذاریم و به سراغ این بازی می رویم.
اگر روزی در حال تماشای یکی از کنفرانس های یوبیسافت بودید (فرقی نمیکند چه کنفرانسی باشد!) و در آن نمایشی از AC ندیدید، پس احتمالا کنفرانسی که در حال مشاهده آن بودید، کنفرانس یوبی سافت نبوده! در تمامی کنفرانس های این کمپانی AC نمایش داده می شود. این مسئله دیگر به یک قانون تبدیل شده است. AC یکی از پر سودترین فرانچایزها برای یوبیسافت بوده و به شخصه به این کمپانی حق می دهم که هیچگاه از ساخت یک AC جدید دست نکشد اما این مسئله هیچگاه نمی تواند تکراری بودن عناوین این فرانچایز و یا ضعف های آن را توجیه کند. در نمایشی که دیدیم تقریبا بیشتر موارد تکراری بود. یک عقاب در حال پرواز است. شخصیت اصلی همه را کتک می زند و هیچکس نمی تواند به او آسیبی برساند! یکی از سرکرده ها توسط شخصیت اصلی دستگیر می شود و سرنوشتش به مردم سپرده می شود. مردم هم که هیچگاه رحم نمی کنند!
قبول دارم که AC بازی کردن همیشه لذت بخش است و بیشتر ما هم عناوین آن را تجربه خواهیم کرد اما واقعا از یکپارچگی خسته نشده ایم؟ آیا واقعا وجود یک کالسکه یا چنگک و یا موارد این چنینی باعث وجود تفاوت های شگرفی خواهند شد؟ من که اینطور فکر نمیکنم.

Ghost Recon: Wildlands | یک سورپرایز جالب…

شاید هنگامی که GR: Wildland به عنوان آخرین نمایش در کنفرانس نشان داده شد، بیشترمان در ابتدا تشخیص ندادیم که این نمایش یک Ghost Recon است. مکانیزم به کلی عوض شده بود و تغییرات بسیاری را در زمینه گیمپلی و موارد دیگر مشاهده کردیم. نمایش جالب بود. موسیقی هیجان را به بهترین شکل ممکن به مخاطب منتقل می کرد. نمایش این عنوان تا حد بسیاری کار درست و به جایی بود. البته نباید از این مسئله غافل شد که شاید این نمایش نقطه ضعف های زیادی داشت. موارد عجیبی در تریلر مشاهده شد و بسیاری معتقد بودند که این عنوان هم بسیار شبیه به دیگر عناوین یوبیسافت است. اما در کل یوبیسافت با نمایش این عنوان سورپرایزی بزرگ را به همه ما نشان داد و اکثر ما این کار را تحسین خواهیم کرد.

غائبی بزرگ که کمبودش شدیدا حس شد…

پیش از کنفرانس، تقریبا بیشتر مخاطیان و هواداران بر این باور بودند که یوبیسافت در کنفرانس امسال خود حتما یک Prince of Persia جدید را معرفی خواهد کرد. در طول کنفرانس نیز همه ما هر لحظه منتشر معرفی یک pop جدید بودیم. اما این مسئله محقق نشد. مطمئنا یوبیسافت برنامه های خاص خود را در این زمینه دارد که به آن ها احترام میگذاریم (!) اما طرفداران زیادی از معرفی نشدن یک pop جدید نا امید شدند. امیدواریم که در آینده ای نه چندان دور شاهد یک pop جدید باشیم.

کلام آخر

این یک اصل است که هر کس سلیقه ای دارد و باید به سلیقه همگان احترام گذاشت. ما هم به سلایق همه شما عزیزان احترام می گذاریم اما در هر صورت وظیفه ما بررسی کردن وقایع بدون در نظر گرفتن سلایق است.
یوبیسافت، امسال یک کنفرانس خیلی خوب را تحویلمان داد. کنفرانسی که در آن حضور عناوین طلایی دیده شد و عناوین بسیاری، نمایش شگفت انگیزی را نشان دادند اما این کنفرانس ضعف های خاص خود را هم داشت که در مقاله به آن ها اشاره شد و در مورد آن ها صحبت شد.

دانلود کنفرانس Ubisoft

دانلود با کیفیت HD 720p (کیفیت بسیار بالا – گیم اسپات)

دانلود با کیفیت ۴۸۰p (کیفیت بالا – گیم اسپات)

دانلود با کیفیت ۳۶۰p (کیفیت متوسط – گیم اسپات)

دانلود زیرنویس فارسی Ubisoft

مترجم: مهدی طباطبایی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما gameworlds را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 969
  • بازدید سال : 13,064
  • بازدید کلی : 65,912