loading...
دنیای بازی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
راهنمای گام به گام بازی MAD MAX قسمت اول : Feral Man 0 147 emadalizadeh
آموزش ثبت نام در انجمن 0 86 emadalizadeh
تاپیک دانلود انیمیشن های سینمایی و کوتاه 0 148 emadalizadeh
رتبه دنیای بازی در الکسا 16 610 emadalizadeh
تریلر جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Syndicate منتشر شد 0 122 emadalizadeh
رونمایی از جلد نخستین مجله الکترونیکی دنیای بازی 0 83 emadalizadeh
سیستم مورد نیاز بازی PES 2016 0 79 emadalizadeh
سیستم مورد نیاز بازی gta v 0 89 emadalizadeh
“۳” های بی پایان کوجیما! آیا او به فصل سوم The Phantom Pain اشاره دارد؟ 0 82 emadalizadeh
اطلاعات جدید درباره ی بازیResident Evil Umbrella Corps منتشر شد 0 84 emadalizadeh
تغییر نام کاربری 0 80 admin
تصاویر بروز از قطعات و لوازم pc 6 236 admin
قوانین انجمن 0 109 residentevils
راهنمای قدم به قدم رزیدنت اویل 6 کمپین جیک 0 147 emadalizadeh
انلود بازی Batman Arkham Knight برای PC 2 189 emadalizadeh
تاریخچه کمپانی کپکام 0 125 residentevils
تاریخچه کمپانی الکترونیک آرتز 0 86 residentevils
تریلر بازی آنچارتد4 0 206 residentevils
راهنمای قدم به قدم بازی خدای جنگ2 0 109 residentevils
دانلود بازی Lords of Fallen برای PC 0 92 emadalizadeh
عماد علیزاده بازدید : 235 شنبه 09 آبان 1394 نظرات (0)

مریخ این روزها بهتر دیده می‌شود؛ اما نه در فضا، بلکه در عنوان The Technomancer! تریلر جدیدی از بازی The Technomancer منتشر شد. برای مشاهده آن به ادامه مطلب مراجعه کنید. این تریلر شما را با دنیایی که زندگی Zachariah در آن می‎‌گذرد، آشنا می‌کند. همچنین یک عنکبوت غول‌پیکر نیز در بازی وجود خواهد داشت که در این تریلر او را مشاهده خواهیم کرد.

عماد علیزاده بازدید : 115 شنبه 02 آبان 1394 نظرات (0)

از انتشار رسمی بازی Assassins’s Creed: Syndicate فقط یک روز است که می گذرد، اما چندین سایت معروف در همین وقت شروع به تهیه ویدیو از مقایسه گرافیکی دو نسخه منتشرشده بازی یعنی پلتفرم های Xbox One و PS4 کرده‌اند، به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده مقایسه بازی با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 78 شنبه 02 آبان 1394 نظرات (0)

می‌دانید که به زودی عنوان «جاست کاز ۳» (Just Cause 3) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر خواهد شد. حال، تریلری داستانی از این بازی زیبا منتشر شد. برای مشاهده تریلر با دنیای بازی همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 132 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

دقایقی قبل دو کمپانی Square Enix و Crystal Dynamics از تریلر جدید عنوان Rise of the Tomb Raider پرده برداری کردند. این تریلر بخش‌های داستانی و قابلیت‌های مختلف لارا را در این نسخه به نمایش می‌گذارد.

عماد علیزاده بازدید : 118 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

با توجه به شواهد موجود، امروز روز بسیار خوبی برای هواداران فرنچایز Rainbow Six می‌باشد، چرا که کمپانی یوبیسافت، تهیه‌کننده و سازنده این عنوان، امروز اقدام به انتشار یک تریلر بسیار زیبا بعلاوه تصاویری از محیط‌های مختلف این عنوان، نموده است. حال کانال معروف Arekkz Gaming نیز برای افزایش هر چه بیشتر شوق هواداران بازی، یک تریلر بسیار زیبا از بخش تکنفره و حالت شکار تروریست این عنوان منتشر کرده است. برای جزئیات بیشتر، مشاهده و دانلود تریلر جدید، با دنیای بازی همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 124 سه شنبه 28 مهر 1394 نظرات (0)

اگر صبر کردن برای انتشار عنوان پرطرفدار «رایز او توم رِیدِر» (Rise of the Tomb Raider) برای شما طاقت‌فرسا شده است و دیگر تاب تحمل ندارید، آن چه که در این پست برای شما آماده کرده‌ایم، اندکی از عطش شما خواهد کاست! با دنیای بازی همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 83 دوشنبه 27 مهر 1394 نظرات (0)

زمان زیادی تا عرضه نسخه دیگری از سری بازی محبوب Assassin’s Creed باقی نمانده است. همان طور که می دانید، انتشار DLC برای چنین عناوینی دور از انتظار نیست و شرکت Ubisoft نیز این قاعده مهم و صد البته پول ساز را فراموش نکرده است. به تازگی جزئیاتی همراه با دو تریلر جدید از محتویات DLC بازی منتشر شده که در ادامه مطلب می توانید دانلود کنید.

عماد علیزاده بازدید : 77 دوشنبه 27 مهر 1394 نظرات (0)

تنها یک روز دیگر تا عرضه آخرین قسمت از سری Life Is Strange باقی مانده است. بدون تردید شما هم مثل من برای چنین زمانی، روز شماری می کنید. استودیو سازنده ساعاتی پیش لانچ تریلر نهایی از  قسمت پنجم Life Is Strange منتشر کرده است که در ادامه مطلب می توانید آن را دانلود کنید

عماد علیزاده بازدید : 80 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

شاید این واقعاً یک تحول باشد! جمله‎ای که در ذهن اکثر ما با دیدن یا شنیدن نام  Assassin’s Creed: Syndicate خطور می‎کند. کمپانی یوبی‎سافت، به‎تازگی تریلری جدید از بازی مذکور منتشر کرده است که قصد آن از این کار، آشنایی بیشتر با محیط‎های لندن است. برای دیدن این تریلر زیبا، حتی لحظه‎ای درنگ نکنید و در ادامه مطلب با وبسایت خبری، تحلیلی دنیای بازی همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 79 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)

همان‎طور که اطلاع دارید، تا عرضه Assassin’s Creed Syndicate، زمان کمی باقی‎مانده است و از همین رو سازندگان این بازی، تریلری جدید از این عنوان منتشر کرده‎اند که عمده تمرکز آن، بر‎روی شخصیت‎های تاریخی است. ما به‏‎شما پیشنهاد می‎کنیم که این تریلر بسیار زیبا را از دست ندهید و در ادامه خبر با دنیای بازی همراه باشید

عماد علیزاده بازدید : 82 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)

شاید این روزها Call of Duty: Black Ops III نامی باشد که بیش از هر نام دیگری شنیده می‌شود. گویا Activision قصد دارد تا روز انتشار بازی به هایپ هر چه بیشتر خود ادامه دهد. بعد از دو تریلر Cybercore: Chaos و Cybercore: Control این بار تریلر دیگری از بازی منتشر شده است. با ادامه خبر همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 73 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

کمتر از ۲ هفته تا انتشار یکی از برترین عناوین نسل هشتمی سال ۲۰۱۵، یعنی Halo 5: Guardians، فاصله داریم که امروز مایکروسافت از تریلر نهایی بازی پرده برداشت تا عطش طرفداران را برای تجربه این اثر دوست داشتنی دوچندان کند. برای دریافت تریلر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 76 دوشنبه 20 مهر 1394 نظرات (0)

بدون شک این روزها طرفداران سری بازی WRC برای انتشار پنجمین شماره از این بازی رالی زیبا و مهیج لحظه شماری می کنند. استودیو Kylotonn Games ساعاتی پیش اقدام به انتشار تریلری از بازی نموده که در آن ویژگی های ماشین Volkswagen POLO R به نمایش کشیده شده است. برای دانلود و یا مشاهده تریلر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

عماد علیزاده بازدید : 97 جمعه 17 مهر 1394 نظرات (0)

 

امروز کمپانی Square Enix از طریق انتشار تیزر کوتاهی، بالاخره تاریخ دقیق انتشار اپیزود پنجم و همچنین پایانی مجموعه Life Is Strange تحت عنوان Polarized را اعلام نمود. با ما همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 103 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

تریلر بازی FAR CRY PRIMAL هم اکنون توسط شرکت Ubisoft منتشر شد و تاریخ انتشار بازی نیز اعلام شد. بنظر می رسد بازی Far Cry Primal برای پلتفرم های PC و PS4 و Xbox One در تاریخ 23 فوریه سال 2016 عرضه می شود و تمامی هواداران این بازی زیبا میتوانند آنرا در کنسول خود داشته باشند. برای مشاهده تریلر و جزئیات به ادامه مطلب مراجعه کنید

عماد علیزاده بازدید : 74 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

امروز شرکت بازی‌ساز ژاپنی یعنی Nippon Lchi Software تریلر جدیدی، از سیستم کلی جدیدترین بازی خود یعنی Yomawari منتشر کرد. برای مشاهده این تریلر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 73 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

کاشکی می توانستیم زمان را به عقب برگردانیم و نگذاریم که کونامی و کوجیما با یکدیگر به مشکل بخورند و عنوان P.T. لغو نمی‎شد. اما دیگر کار از کار گذشته و این عنوان لغو شده است اما، هنوز هم بازیکنان بعد از ۱ سال دارند چیز های مختلفی درون بازی کشف می کنند. با ما در ادامه خبر همراه شوید.

عماد علیزاده بازدید : 99 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

دقایقی پیش Activision و Treyarch به طور رسمی تریلری از نسخه آزمایشی بخش چند نفره عنوان Call of Duty: Black Ops III منتشر کردند که در ادامه مطلب می‌توانید آن را دریافت کنید.

عماد علیزاده بازدید : 102 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

کنفرانس کمپانی الکترونیک آرتز در شهر کلن آلمان در حال برگزاری است و هنوز مدت زمان زیادی از شروعش نگذشته بود که این کمپانی دوتریلر از عنوان Need for Speed پخش کرد که تحسین همگان را برنگیخت. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 92 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

امروز یوبیسافت، بازی جدیدی را برای PC، PlayStation 4 و Xbox One معرفی کرده است. این عنوان، دارای نام Zombi بوده و از نام آن، فکر کنم بتوانید سبک بازی را حدس بزنید! بله، بازی زامبی محور. در ادامه خبر، با تریلر این عنوان همراه ما باشید.


عماد علیزاده بازدید : 111 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

Gears of War: Ultimate Edition نسخه بازسازی شده ی نخستین عنوان سری Gears of War می باشد که در سال ۲۰۰۶ برای Xbox 360 و سپس PC منتشر شد. نسخه ای که در آن شاهد افزایش کیفیت جنبه های بصری بازی تا حد بسیار بالایی می باشیم که همین امر می تواند عاملی برای خرید بازی باشد. حال تریلری از گیم پلی این عنوان منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 76 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

طبق نمایشی که Sony Computer Entertainment در Ani-Com & Games Hong Kong 2015 داشته است. ۱۸ دقیقه از بازی Assassin’s Creed Syndicate به صورت زنده به نمایش درآمد. اکنون نیز، این نمایش، برروی وبسایت های خبری برای دانلود قرار داده شده است. برای مشاهده تریلر، در ادامه خبر با ما همراه شوید.


عماد علیزاده بازدید : 100 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

طی چند سال اخیر که در دنیای بازی های رایانه ای از سبک ترس و عناوین ترسناک تنها یاد و خاطره ای باقی مانده است، بازیی هایی نیز هستند که سبب زنده ماندن کور سویی از امید در دل هواداران بی شمار این سبک برای بازگشت به روز های اوج می شوند. یکی از این عناوینUntil Dawn ساخته ی Supermassive Games می باشد. حال تریلر جدیدی از گیم پلی آن منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت ویدیو با ما همراه باشید.


عماد علیزاده بازدید : 82 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

یکی از عناوینی که در E3 2015 نظرات بسیاری را به خود معطوف کرد Sniper: Ghost Warrior 3 بود. عنوانی که استودیو CI Games نوید یک بازی غیر خطی و چالش بر انگیز را از آن داده است. حال ویدیو جدیدی از این عنوان منتشر شده که در آن شاهد نمایش کامل بازی و تفسیر های تیم سازنده می باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تریلر با ما همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 79 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال جاری میلادی بدون شک عنوان در دست ساخت Ubisoft Quebec می باشد. بازی که به واسطه ی وعده های داده شده از سوی سازندگان انتظارات از آن بسیار بالا می باشد و تیم سازنده این امید را داده است که به لطف Assassin’s Creed : Syndicate باری دیگر این سری به روز های اوجش باز خواهد گشت. حال تریلر جالبی از این عنوان منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تریلر با ما همراه باشید.


عماد علیزاده بازدید : 79 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

طی چندسال اخیر همواره نسخه ی جدید سری Assassin’s Creed پایه ی ثابت سبد خرید بازیبازان بوده است. سری که رفته رفته رو به نزول گذاشته و عملکردی ضعیف تر نسبت به انتظارات داشته اند. جدید ترین نسخه ی معرفی شده ی سری Assassin’s Creed : Syndicate می باشد که هم اکنون تریلر جدیدی از گیم پلی آن منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.


عماد علیزاده بازدید : 82 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

در E3 امسال شاهد عناوین زیادی بودیم. شاید برخی از تریلرها به خاطر حجم کاری بسیار بالا از کیفیت کمی برخوردار بودند. یکی از عناوینی که توانست نمایش بسیار خوبی از خود نشان دهد، بازی انحصاری کنسول Xbox One یعنی Gears Of War 4 است. کمپانی بزرگ مایکروسافت برای افرادی که نتوانستند کیفیت خوبی از این تریلر را ببیند اقدام به انتشار نسخه ی Ultra HD 4k کرده است. برای دانلود و یا مشاهده ی تریلر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید.


عماد علیزاده بازدید : 87 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

دیروز کمپانی یوبیسافت چیزی حدود ۱ ساعت گیم پلی نسخه پلی استیشن ۴ بازی Assassin’s Creed: Syndicate را پخش زنده کرد و امروز آن ها تصمیم به انتشار نسخه ضبط شده گرفته اند که دقایق بسیار طولانی از گیم پلی این بازی را نشان می‌دهد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.


عماد علیزاده بازدید : 90 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

چندین ویدیو از بازی در حال ساخت Hitman لو رفته است و طرفداران از آن چه که در این ویدیوها مشاهده کرده اند راضی به نظر می رسند. با ما در ادامه همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 96 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

Ubisoft اخیرا میزبان غرفه ی Assassin’s Creed Syndicate در کمیک کان سن دیه گو بود و در آن جا شرکت، تریلر کوتاهی از بازی به نمایش گذاشت. با ما در ادامه همراه باشید.

یلر
عماد علیزاده بازدید : 68 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

بالاخره اولین تریلر از محتواى اضافه ى Batgirl براى بازى Batman: Arkham Knight منتشر شد و اینطور که به نظر مى رسد، دختر خفاشى داستان ما به مبارزه با خلافکاران علاقه دارد! در ادامه با تریلر این DLC با ما همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 77 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

خب دیگر باندل Predator نیز منتشر شد و همه ى ما مبارزه و شکار حریف را از دید درنده ى جدید دنیاى Mortal Kombat تجربه کردیم، اما مورد جالبى که وجود دارد، این است که حتى اگر این باندل را خریدارى نکرده باشید، NetherRealm بازهم براى شما سورپرایزى آماده کرده است. در ادامه با ما همراه باشید.


عماد علیزاده بازدید : 72 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

مدتی پیش کونامی اعلام کرد که قرار است گیم پلی جدیدی از بازی Metal Gear Solid V: The Phantom را منتشر کند. اکنون این تریلر را شما می توانید مشاهده کنید. البته این همان گیم پلی نمایش داده شده در E3 2015 می باشد که با سبکی دیگر آن را بازی کرده اند. برای مشاهده گیم پلی بازی با سه کیفیت مختلف، ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 75 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

بالاخره باندل Predator نیز فردا در دسترس کاربران Mortal Kombat X قرار مى گیرد و چه زمانى بهتر از الان تا به این شکارچى درنده نیم نگاهى داشته باشیم؟ در ادامه با ما همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 118 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

به  تازگی یک تریلر از عنوان بسیار زیبای The Division به نمایش در آمده است. در این تریلر زیبا شما شاهد نقاط تاریکی هستید که دلیل آلوده شدن مردم را به بیماری شرح می‎دهد. ظاهراً آن چیزی که مردم فکر می‎کردند یک آنفولانزای ساده بیش نیست، ویروس و آلودگی بسیار بزرگی بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

عماد علیزاده بازدید : 75 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

خودتان را آماده کنید و سوار موتور شوید. استارت بزنید، پای خودرا بر روی پدال گاز قرار داده و تا می توانید گاز بزنید! این حکایت تریلر جدید عنوان MotoGP 15 است که نشان می دهد قرار است طرفداران در این نسخه از بازی، لذتی تکرار نشدنی را تجربه کنند. برای دیدن تریلر و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب رجوع کنید.


عماد علیزاده بازدید : 94 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)
 The Division را به یاد دارید؟ عنوانی که با نمایش دوباره اش در E3 2015 همه‎گان را مجذوب خود کرد. حال به تازگی  طی منتشر شدن تریلری از این بازی، Fred Rundqvist، مدیر ‎اجرایی این شرکت، از خطرات موجود در منطقه Dark Zone سخن می‎گوید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
عماد علیزاده بازدید : 130 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

پیش خرید عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain از این لحظه همراه با معرفی تم جدید PS4، با سبک و سیاق این بازی، آغاز شد. برای دیدن تصویر و تریلر مربوط به این تم و همچنین خواندن توضیحات تکمیلی، به ادامه مطلب رجوع کنید.


عماد علیزاده بازدید : 83 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

چند لحظه پیش کمپانی کونامی، ناشر بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، تریلر گیم پلی کامل دموی به نمایش در آمده در E3 2015 بازی مذکور را منتشر کرد. برای دانلود تریلر و خواندن اطلاعات تکمیلی، به ادامه مطلب رجوع کنید.

عماد علیزاده بازدید : 112 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

بالاخره  پس از انتشار تصاویر و تریلرهاى متعدد، حال با اولین نمایش کامل از Deus Ex: Mankind Divided روبرو هستیم. در ادامه با ما همراه باشید.


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما gameworlds را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 766
  • بازدید ماه : 766
  • بازدید سال : 12,861
  • بازدید کلی : 65,709