سری بازیهای Deus Ex همیشه جزء محبوب ترین عناوین صنعت بازیهای ویدیویی بودند. پس از چند سال غیبت، شرکت Square Enix با دست پر بازگشت و در سال ۲۰۱۱ بازی Deus Ex: Human Revolution را عرضه کرد که مورد توجه بسیار منتقدان و بازیبازان قرار گرفت. حال، نسخه بعدی این عنوان با نام Mankind Divided در حال ساخت است و طرفداران چشم بهراه آمدن آن هستند. برای خواندن ادامه خبر با وبسایت خبری، تحلیلی دنیای بازی همراه باشید.
در طی پنل اختصاصی بازی Deus Ex: Mankind Divided در کامیککان امسال شهر New York، عدهای از سازندگان این بازی و همچنین صداگذار شخصیت اول بازی یعنی Adam Jensen، درباره بازی صحبت کردند و به برخی از سوالها پاسخ دادند. کارگردان اصلی بازی، آقای Jean-Francois Dugas، صحبتهای جالبی در مورد کیفیت و نوع ساخت نسخه PC این عنوان کردند.
آقای Dugas معتقدند پورت کردن نسخههای کنسولی برروی پلتفرم PC، یک نوع بیاحترامی بهآنها است و آنها اطمینان حاصل میکنند که نسخه PC ویژگیهایی داشته باشد که نسخههای کنسولی از آنهای بیبهره باشند تا این نسخه متمایزتر و اختصاصیتر شود. طبق نظرات آقای Dugas، اهمیت دادن فراوان بهنسخه PC، فوقالعاده مهم است.
سوال دیگری که باعث شد تا اطلاعاتی از بخش فنی بازی بدست آوریم، پرسش در مورد DirectX عنوان Deus Ex: Mankind Divided بود. سازندگان اعلام کردند که “هفته بزرگ” این بازی در راه است که در آن، اطلاعات زیادی از مسائل مختلف بازی منتشر میشود. اما سازندگان فعلا بهاین بسنده کردند که بازی از DirectX 12 پشتیبانی میکند و تاثیرات شگرفی برروی Dawn Engine(موتور بازی) میگذارد.