loading...
دنیای بازی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
راهنمای گام به گام بازی MAD MAX قسمت اول : Feral Man 0 147 emadalizadeh
آموزش ثبت نام در انجمن 0 86 emadalizadeh
تاپیک دانلود انیمیشن های سینمایی و کوتاه 0 151 emadalizadeh
رتبه دنیای بازی در الکسا 16 627 emadalizadeh
تریلر جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Syndicate منتشر شد 0 123 emadalizadeh
رونمایی از جلد نخستین مجله الکترونیکی دنیای بازی 0 83 emadalizadeh
سیستم مورد نیاز بازی PES 2016 0 79 emadalizadeh
سیستم مورد نیاز بازی gta v 0 89 emadalizadeh
“۳” های بی پایان کوجیما! آیا او به فصل سوم The Phantom Pain اشاره دارد؟ 0 82 emadalizadeh
اطلاعات جدید درباره ی بازیResident Evil Umbrella Corps منتشر شد 0 84 emadalizadeh
تغییر نام کاربری 0 80 admin
تصاویر بروز از قطعات و لوازم pc 6 237 admin
قوانین انجمن 0 110 residentevils
راهنمای قدم به قدم رزیدنت اویل 6 کمپین جیک 0 147 emadalizadeh
انلود بازی Batman Arkham Knight برای PC 2 192 emadalizadeh
تاریخچه کمپانی کپکام 0 125 residentevils
تاریخچه کمپانی الکترونیک آرتز 0 86 residentevils
تریلر بازی آنچارتد4 0 207 residentevils
راهنمای قدم به قدم بازی خدای جنگ2 0 109 residentevils
دانلود بازی Lords of Fallen برای PC 0 93 emadalizadeh
عماد علیزاده بازدید : 74 شنبه 18 مهر 1394 نظرات (0)

سازندگان و توسعه‌دهندگان همیشه از عنوان‌های پیشین خود برای ساخت عنوان جدید خود استفاده می‌کنند. اما The Last of Us قطعا یک آنچارتد زامبی محور نیست و طبق نظرات سرپرست بخش انیمیشن استودیوی ناتی‌داگ، آقای Jeremy Yates، بازی Uncharted 4: A Thief’s End نیز یک The Last of Usدیگر با انفجارهای زیاد نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی دنیای بازی همراه باشید.

آقای Jeremy Yates طی یک نمایش زنده به این موضوع اشاره کرد:

شما ممکن است همان حرف همیشگی را بزنید؛ آیا Uncharted 4 یک The Last of Us دیگر با انفجارهای فراوان است؟ اینطور نیست و ما واقعا مراقب هستیم که بازی Uncharted خودمان را بسازیم و آن را آنگونه که بود، ادامه دهیم. Uncharted یک بازی بزرگ است، یک ماجراجویی بزرگ و بسیار رنگارنگ و زیبا و الهام بخش که شما را مجبور می‌کند تا به اکتشاف بپردازید. دلتان می‌خواهد که در محیط بازی گشت بزنید زیرا مکان‌های شادی در اطراف شما وجود دارد.

Yates توضیح می‌دهد که اهمیت قدم زذن و راه رفتن، همیشه برای بازی‌بازان متفاوت بوده است:

عنصری که ما سعی می‌کنیم تا در همه بازی‌هایمان اجرا کنیم، قدم زدن است. در واقع این، مانند یک پستی و بلندی در بازی است. قدم زدن برای ما خیلی اهمیت دارد. ما بازی‌های زیادی را تجربه کردیم که در آن‌ها همیشه روند بازی در اوج بود. همه‌چیز منفجر می‌شد و هیچ‌وقت هم متوقف نمی‌شد.

Yates به‌عنوان مثال به سری فیلم‌های Transformers اشاره می‌کند که روند آن‌ها همیشه اکشن است و در غیر این‌صورت، طرفداران گلایه می‌کنند.

یک چیز مهم درباره قدم‌زدن این است که این لحظه‌ها (قدم‌زدن) باید به‌وجود بیایند زیرا برای صحنه‌های کلیدی بازی لازم هستند. قبل از اینکه به‌صحنه کلیدی و مهمی از بازی برسید، لازم دارید که آرام باشید و روند بازی کندی را پشت سر بگذارید. اینگونه بازی کردن بسیار مهم است.

شنیدن سخنان آقای Yates بسیار لذت بخش بود زیرا فهمیدیم که روند قسمت چهارم Uncharted با اینکه بازهم طوفانی و انفجاری است اما در مواقعی صحنه‌های آرامش بخش و آهسته‌ای شاهد خواهیم بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما gameworlds را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 1,119
  • بازدید سال : 13,214
  • بازدید کلی : 66,062