اکثر بازیباز ها و سازندگان حرفه ای جهان دم از قدیمی شدن سری عناوین محبوب COD می زنند و اعتقاد دارندکه آخرین قسمت های منتشر شده از این سری عناوین قابل پیش بینی شده است. حال سازندگان COD در جواب این اشخاص صحبت هایی ارائه نمودند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
به گفته Treyarch، موتور های بازی مانند پیاز است (!)، آن ها لایه دارند. موتور بازی Call Of Duty کار بزرگی جهت تحقق این حرف انجام داده است. موتور مذکور حول موتور Quake 3 Arena id Tech 3 ساخته شده است و دانش کلی آن نخست به صورت فوق العاده بالایی ساخته شد و تا به الان همان طور مانده است و سری عناوین COD بر مبنی آن دانش اولیه ساخته شده اند که باعث تکراری شدن آن می شود.
طی مصاحبه انجام شده با Gamesradar، کارگردان بخش چند نفره عنوان Black Ops 3 یعنی Dan Bunting توضیح داد که چگونه موتور بازی کار می کند. وی اذعان داشت:
حتی اگر از موتور بازی تجدید نظر شود، هم چنان از آن به عنوان هسته حفظ ویژگی های بازی یاد می شود. وی در این باره گفت:
به گفته Bunting، یکی از بزرگ ترین تجدید نظر ها در موتور بازی انجام شده است که نشان دهنده چگونگی عملکرد Al در بازی می باشد.
وی در ادامه افزود:
باری دیگر Bunting صحبت ها را به سوی موتور بازی نزدیک نمود که به راستی قلب عنوان Black Ops 3 چه چیزی می باشد:
به عبارتی دیگر، بهبود و بازسازی موتور های بازی سازی کهن سال به طور کلی چیزی عجیبی نبوده و استودیو Larian Studios این کار را با قدرت تمام انجام داده است. اگر موتور مذکور به خوبی کار کند، تنها نیاز واقعی آنان نگاه داشتن استاندارد های فعلی به بهترین شکل ممکن می باشد.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما فکر می کنید تیم سازنده عنوان Black Ops 3 می توانند هدف خود را به بهترین شکل ممکن تحقق بخشد؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.