loading...
دنیای بازی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
راهنمای گام به گام بازی MAD MAX قسمت اول : Feral Man 0 147 emadalizadeh
آموزش ثبت نام در انجمن 0 86 emadalizadeh
تاپیک دانلود انیمیشن های سینمایی و کوتاه 0 151 emadalizadeh
رتبه دنیای بازی در الکسا 16 627 emadalizadeh
تریلر جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Syndicate منتشر شد 0 123 emadalizadeh
رونمایی از جلد نخستین مجله الکترونیکی دنیای بازی 0 83 emadalizadeh
سیستم مورد نیاز بازی PES 2016 0 79 emadalizadeh
سیستم مورد نیاز بازی gta v 0 89 emadalizadeh
“۳” های بی پایان کوجیما! آیا او به فصل سوم The Phantom Pain اشاره دارد؟ 0 82 emadalizadeh
اطلاعات جدید درباره ی بازیResident Evil Umbrella Corps منتشر شد 0 84 emadalizadeh
تغییر نام کاربری 0 80 admin
تصاویر بروز از قطعات و لوازم pc 6 237 admin
قوانین انجمن 0 110 residentevils
راهنمای قدم به قدم رزیدنت اویل 6 کمپین جیک 0 147 emadalizadeh
انلود بازی Batman Arkham Knight برای PC 2 192 emadalizadeh
تاریخچه کمپانی کپکام 0 125 residentevils
تاریخچه کمپانی الکترونیک آرتز 0 86 residentevils
تریلر بازی آنچارتد4 0 207 residentevils
راهنمای قدم به قدم بازی خدای جنگ2 0 109 residentevils
دانلود بازی Lords of Fallen برای PC 0 93 emadalizadeh
عماد علیزاده بازدید : 125 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

این اولین باری نیست که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی یکی از بازی‌های برادران وارنر (Warner Brothers – که به خلاصه Warner Bros. نوشته و خوانده می‌شود)، دچار انبوهی از مشکلات ریز و درشت است! بیایید روراست باشیم، این کمپانی اصلا آنجور که باید و شاید به پورت نسخه‌های رایانه‌های شخصی اهمیت نمی‌دهد؛ در حقیقت توجه اغلب کمپانی‌ها بر روی نسخه‌های کنسولی بازی‌هایشان متمرکز شده است و بدلیل فروش بسیار‌ بالای آن، چیز عجیبی نیست! اما فرق برادران وارنر با سایرین در شفاف‌سازی و قبول مشکلاتشان است! آیا بالاخره نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بتمن: شوالیه‌ی آرکام را سالم و سلامت خواهیم دید؟

 

هنوز برای یک جواب قطعی، خیلی زود است! اما طبق گفته‌ی کمپانی برادران وارنر این بازی زحمت «بسیار زیادی» نیاز خواهد داشت که آن‌هم نیازمند زمان «به اندازه‌ی کافی» است! استودیو‌ی راک‌استدی (Rocksteady Studios) وظیفه‌ی رهبری تیمی از سایر سازندگان و شرکا را بر عهده دارد که احتمالا فعلا این تیم علاوه بر خود راک‌استدی، شامل استودیو‌ی آیرن گلکسی (Iron Galaxy Studios) و انویدیا (Nvidia) می‌باشد.

معلوم‌ نیست که برنامه‌ی این چند بزرگ بازی‌سازی چیست، اما تا به امروز که آن‌ها تنها یک بهینه‌ساز موقت برای حل چند مشکل اساسی منتشر ساخته‌اند و از آنجایی که به نظر می‌رسد، همکاری این چند استودیو به خوبی در حال پیشرفت است، پس انتشار بهینه‌ساز‌های آتی چندان دور از انتظار نخواهد بود.

طبق پستی که در Steam Community منتشر شده است، اهداف اصلی کمپانی برادران وارنر برای آماده ساختن بازی قبل از انتشار مجدد آن، به صورت زیر می‌باشد:

  • پشتیبانی از نرخ‌فریم‌های بالاتر از ۳۰FPS از طریق منوی تنظیمات گرافیکی
  • حل باگ بافت‌های بی‌کیفیت
  • بهبود کارایی و نرخ فریم کلی
  • افزودن تنظیمات بیشتر به منوی تنظیمات گرافیکی
  • بهبود انتقال اطلاعات به هارد‌درایو
  • حل مشکل رندر‌ینگ در صفحات لپ‌تاپ‌ها
  • بهبود کارکرد و ارتباط بازی با رم و حافظه‌ی گرافیکی
  • حل باگ‌های تکنولوژی SLI کارت‌های گرافیکی NVIDIA
  • فعال ساختن تکنولوژی Crossfire کارت‌های گرافیکی AMD
  • بروزرسانی درایور‌های AMD و NVIDIA

آیا شما موفق به تجربه‌ی نسخه‌ی ناقص بتمن بر روی رایانه‌ی شخصی خود شده‌اید؟ همه می‌دانیم که برادران‌وارنر اصلا در پورت بازی‌هایشان قوی عمل نمی‌کند، اما به هر حال راستگویی بهتر از پنهان ساختن مشکلات است! اینطور نیست؟

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما gameworlds را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 258
  • بازدید ماه : 1,102
  • بازدید سال : 13,197
  • بازدید کلی : 66,045